Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
05-09-10, 09:47 #6
Sv: Uten reseptorer - ingen hormonpåvirkning
Min egen viden stammer udelukkende fra amatørens tilgang til relevant (og meget interessant) videnskabelig læsesstof, jeg har pløjet mig igennem for at finde forklaring (og løsning?) på mine egne problemer gennem årene. Senere har min opmærksomhed, motivation og videbegær bredt sig til interesse for andre medpatienternes skæbne. Uanset hvordan man vender det og drejer, kan jeg ikke andet end betragte min egen viden på området som overfladisk og utilstrækkelig. I modsætning til din, rexxy69.

Sagen handler om en patient i behandling med Eltroxin i 6 år. H*n er overgået til Thyroid og dette har afstedkommet en ret så voldsom reaktion, der virkede måske endnu voldsommere i lyset af håbet om (endelig) at blive bedre. I mit svar til Flyv123 skrev jeg bl.a.:
Jeg har læst en hel del om netop receptorer, der dematerialiseret sig selv når det stof (hormon) de ellers var indrettet til at modtage ikke længere var til rådighed. Jeg mener også at min "sammenfatning" er kildefast, men jeg kan ikke være sikker på, at min konklusion om "nyaktivering" af receptorerne er korrekt, selv om jeg mener at have læst en del om netop det før. Er det korrekt forstået?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Uten reseptorer - ingen hormonpåvirkning
Av rexxy69 i forumet Artikler av rexxy69Svar: 14Siste melding: 24-04-12, 21:06 -
Er jeg frisk likevel siden jeg ikke har antistoffer nå?
Av ung mor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 09-06-05, 20:57

Svar med sitat

Bokmerker