Sconesen holder seg greitt på benken i iallefall to døgn (har ikke vart lenger hos meg) og den kan også fryses.
Skal hente pakke fra Kinsarvik med mer "mel" i dag.
Begynner og få mer og mer dreisen på dette kostholdet.
Er enda noe usikker på eggehvitene, fordi jeg igjen sliter med både avføringen og med pusten. Skal fortsette og spise egg ut denne uken, og så blir det tre uker uten egg for og sjekke om det blir en forskjell og så prøver jeg igjen med egg.
Vektmessig er jeg iallefall på rett spor, ligger pent og pyntelig rett over førti kilo og har stort håp om at vektoppgangen kan fortsette.

Når det gjelder fisk, så unngår jeg skalldyr, torsk og sei ( gir meg akutt vondt kort tid etter maten), men tåler tydeligvis både laks og sjøtunge iallefall. Er veldig glad for hver ting jeg tåler; det gir rom for et stadig mer variert kosthold.

For meg var det nesten en sorgreaksjon en stund da kostholdet ble så drastisk forandret. Hadde det vært for en periode hadde det vært en ting, men når det gjelder resten av livet ble det, iallefall for meg, direkte vanskelig en stund.
Heldigvis finnes det en løsning på alle problemer om man bare finner den og jeg finner stadig flere løsninger! Det er også veldig positivt at familie og venner som smaker maten min synest den er god selv med mine forandringer og restriksjoner.