Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
26-02-14, 23:23 #19
Sv: Jente på 6,5 år kanskje lavt stoffskifte?
Jeg beklager og si det, men en fastlege som ikke starter opp med behandling på barn med slike prøver og symptomer som du beskriver, er en type lege JEG, som voksen, aldri ville stolt på.
Den legen bryr seg tydeligvis ikke om symptomer eller ødelagt barndom, men henger seg opp i at FT4 enda ikke er utenfor referanseområdet selv om TSH stiger og stiger. Sjekker legen FT3 i det hele tatt? Hva med B12, d-vitamin og ferritin?
Jeg kan ikke gi deg annet råd enn om du ikke klarer og KREVE at barna skal få behandling nå (og ikke stå i en kø for og komme til ahus), så må du finne en bedre lege til dem.
Jeg kan ikke for min arme sjel forstå hvorfor barna skal bli enda sykere før de får hjelp.
Selv om det er mange, mange år siden mine yngre halvsøsken ble diagnotisert og kom i behandling, så husker jeg enda hvor synd jeg synst på dem og hvilke problemer de hadde, og jeg hadde håpet at barn av i dag slapp og måtte lide på samme måte.
Lignende tråder
-
Trenger litt hjelp her...ang jente på 8 år...lavt stoffskifte?
Av Bønna i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 24Siste melding: 17-03-14, 19:58 -
Jente 10 år, lavt stoffskifte pg mye magevondt
Av Heal i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 27Siste melding: 10-07-11, 21:12 -
Jeg er en jente på 28 og lider av lavt stoffskifte
Av mokka i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 11-11-10, 21:40 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 06-07-05, 22:25

Svar med sitat

Bokmerker