Viser søkeresultater 1 til 10 av 14

Hybrid View

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Vest
    Alder
    58
    Meldinger
    420

Standard Sv: Hypotyreose, D-vit.mangel og blåflekker?

Sitat Opprinnelig skrevet av Elin83 Vis post
    Synes forresten også at jeg enkelte dager kjenner noe i/utenpå halsen. Er ikke vondt,bare en fornemmelse av at det er noe der liksom...litt vanskelig å forklare av andre ting som plager meg er det at jeg iblant har akkurat som leamus "innenifra" hvis jeg kan si det sånn..? Vanskelig å forklare det og gitt, men akkurat som en puls i kroppen, som gir leamusfølelse i hele meg. Kommer gjerne på kveldstid.. Huff...mye rart.
    Dette kan være struma, slik hadde jeg det i høst da den vokste. Også denne leamusfølelsen i korppen kjenner jeg godt igjen, en slags uro, spesielt i magen. Men jeg hadde (har) kun høyt FT4.
    Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
    Dagboken til VibekeW

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver fra tiden da jeg var hyper. Har du noen stoffskifteprøvesvar å legge ut her?

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Jeg havde en laaang periode, hvor jeg fik blå mærker uden at ha fattet noget af hvorfor ... Den slags holdt op, da jeg kom behandling med stofskiftemedicin.

At en læge kalder nogle tal fra en blodprøve "fine" kan være udtryk for lidt af hvert; nogle læger går højt op i at ha patienten i midten af det såkaldte normalområde, andre mener, alt er fint, bare patienten lige akkurat hænger med neglene inden for normalområdet. Jeg ville derfor i dit sted ikke umiddelbart lægge stor vægt på det, denne læge. Få en second opinion - man har ikke symptomer for ingenting.

Du kan jo evt. lægge nogle blodprøveresultater her i tråden, så kan vi sammenligne

Der er masser af godt at læse herinde, fx
    Normalområdet findes ikke: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=10370

Og velkommen til, forresten

Nielsigne

Lignende tråder

1. Svar: 9
    Siste melding: 12-11-11, 10:00
  2. Hypothyreose, når behandling ikke gir full restitusjon
    Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoer
    Svar: 0
    Siste melding: 16-04-11, 14:38
  3. For rask doseøkning?
    Av Elly i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 17
    Siste melding: 21-08-08, 15:56
  4. Helt rask... men alligevel syg?
    Av Nocturne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 12
    Siste melding: 13-11-07, 19:49

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn