Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
-
25-02-14, 12:09 #11
Sv: Min lege mener at jeg får for mye Thyroid og skal ned i dosen
Det viktigste er hvordan kjenner du deg? Om du ikke kjenner deg overdosert (= kjenner et ubehag som kan skrives fra høy dose) - så trenger du ikke å endre noe som helst. Og bør heller ikke gjøre det uten grunn.
Jeg er 68kg, går på 125mg + en homeopatisk dose levaxin, har tsh < 0,03, fT3 rett over referanseområdet og fT4 pent, lavt i normalen.... Endrer ikke NOE for nå har jeg det bra. TSH er bare et tall!Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
25-02-14, 12:15 #12
Sv: Min lege mener at jeg får for mye Thyroid og skal ned i dosen
Veldig enig med smgj!
Selv er jeg 40 kilo, tar 150 mg Armour, TSH 0,03, FT4 midt på treet og har det bedre med stoffskiftet enn noensinne.
Da jeg gikk på Levaksin prøvde legene og forklare meg at jeg ikke kunne føle meg ille så lenge blodprøvene sa at jeg var korrekt dosert; nå doserer jeg etter hva som føles rett for meg, blodprøvene er liksom ikke det viktigste lenger.
Lignende tråder
-
Lege skremt fra å behandle med Thyroid - medisin
Av Admin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 30Siste melding: 22-06-13, 19:58 -
Høy anti-TPO, spontan abort. Kan jeg ha lavt stoffskifte? Lege mener ikke det...
Av Shadow i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 37Siste melding: 21-04-12, 09:57 -
Studie mener Jern mangel påvirker både kortisol og thyroid hormom.
Av Hassan i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 0Siste melding: 19-05-11, 22:02 -
Dosering av ERFA under graviditet. Legene mener jeg skal minske dosen. HJELP!
Av Vilje i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 32Siste melding: 05-05-11, 08:29 -
Mange runder hos lege, endelig skal vi til barnelege!
Av væren71 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 30-09-08, 14:47
Svar med sitat

Bokmerker