Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
23-02-14, 11:12 #6
Sv: Hva mener dere som selv har slitt ?
Hmm, Marion - ja, det er jo sådan noget, jeg er bange for at opleve
Men modigt og rigtigt viser det sig, at sætte dosis op. Kan sådan en reaktion være, fordi kroppen mangler stofskiftehormoner? Hvis ja, så er det jo endnu et argument for at være ordentligt doseret.
Jeg har også været glutenfri siden juli sidste år og tager også de tilskud, du tager plus lidt mere for udrensning.
Jeg har læst flere steder - både her og STTM, at man skal være modig nok til at dosere højt nok. Det er en af de fejl, der bliver begået, ikke at få medicin nok.
Tina
Lignende tråder
-
Lege skremt fra å behandle med Thyroid - medisin
Av Admin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 30Siste melding: 22-06-13, 19:58 -
Høy anti-TPO, spontan abort. Kan jeg ha lavt stoffskifte? Lege mener ikke det...
Av Shadow i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 37Siste melding: 21-04-12, 09:57 -
Studie mener Jern mangel påvirker både kortisol og thyroid hormom.
Av Hassan i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 0Siste melding: 19-05-11, 22:02 -
Dosering av ERFA under graviditet. Legene mener jeg skal minske dosen. HJELP!
Av Vilje i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 32Siste melding: 05-05-11, 08:29 -
Mange runder hos lege, endelig skal vi til barnelege!
Av væren71 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 30-09-08, 14:47

Svar med sitat

Bokmerker