Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
19-02-14, 09:05 #30
Sv: Dagboken til Vibeke W
To innkallinger til utredninger nå i mars.
06.03 skal jeg på Kirurgisk klinikk, Bryst- og endokrinkirurgisk kveldspoliklinikk og undersøke strumaen nærmere.
Strumaen beveger seg, øker og minsker, ofte på samme dag. Men alt i alt har den vokst og det er ganske ubehagelig å ikke få puste skikkelig om natten. Blir spennende å høre hva ekspertene tror.
I slutten av mars skal jeg til søvnlaboratorium. Det blir jo også spennende. Jeg sover nå så utrolig dårlig, er ganske sliten. Men det har også å gjøre med et stort trykk på jobben for tiden, som snart roer seg.
Men bortsett fra struma som presser og dårlig søvn fungerer jeg veldig bra. Har bra med energi og mestrer livet. Ikke syk og ler glad og fornøyd med livet. Det er en stor kontrast til når jeg har vært syk, jeg vet hvordan det er å være syk over en lengre periode. Så jeg er veldig takknemmelig, og tar det ikke for gitt. Men jeg er også ganske overrasket over at jeg tåler det jeg står i nå, jeg er litt trøtt, det er det eneste. Men jeg er ikke stresset, det var jeg før jul. Jeg får trent både yoga og gå lange turer, og jeg mediterer flere ganger om dagen. Jeg drikker ferskpresset juice med ingefør, sitron og agurk hver dag, får slappet av med strikketøy om kvelden og får vært med min datter hver dag. Det er rart å oppleve! Jeg har aldri klart å jobbe 100% før (og nå jobber jeg nesten mer) og samtidig leve et normalt liv ved siden av! Jeg har jo blitt syk av å jobbe for mye jeg.
Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker