Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Threaded View
-
15-02-14, 20:50 #13
Sv: Presentasjon. Diagnose lavt stoffskifte i 20 år
Jeg må jo innrømme at jeg føler meg veldig på gyngende grunn her - og jeg leser og leser, men alt surrer bare opp i hodet mitt. Hvorfor fant legen ut at stoffskiftet mitt var blitt for høyt og hvorfor er det etter hans og spesialisten på sykehuset mening fortsatt høyt når jeg føler at det ikke er det....
Og så gikk det rett i kjelleren da jeg var tatt av medisinen (det følte jeg jo selv på kroppen så det trengte han ikke fortelle meg da jeg kom til kontroll)
Men nå føler jeg alt som en berg og dalbane. Trøtt, liten konsentrasjon, oppblåst
ikke klarer jeg å konsentrere meg om hva jeg bør si til legen når jeg skal der på onsdag for om det er sånn at de ikke kan noe særlig eller ikke vil forstå så vil jeg ganske snart knyte meg (det er det jeg gjør når jeg er usikker eller ikke vet....) Og ja, jeg er usikker for tenk om legen sier at det ikke er noe i veien med meg. Den stien har jeg jo vært på før... Er det mulig å få noen råd eller bør jeg klare dette på egenhånd? Jeg har aldri vært flink til å ordlegge meg muntlig desverre.
Da blir jeg nesten stum om jeg får beskjed om at alt er helt normalt og at slik det skal være. Føler meg så dum da når jeg går ut fra legen igjen
Jeg spurte legen for mange år siden hvorfor jeg ikke lenger hadde hår under armene - begrunnelse fra ham var at jeg hadde fjernet eggstokker og livmor og kom i overgangsalderen. Men ser nå at det kanskje har noe med LS å gjøre. videre er øyebrynene nesten borte. Vippene er blitt mye kortere. Frisøren min griner nesten fordi jeg har hårløse flekker. Men det er jo igrunnen bagateller...Jeg ble diagnistisert med leddgikt i 2009, har ganske mye vondt og hovne ledd, har høyt blodtrykk og ikke riktig frisk er jeg ellers heller
. Prøver å holde humøret oppe med galgenhumor men det er søren ikke lett alltid
Så saken er det at jeg tar takknemlig for alle råd og innspill dere er villige til å gi meg sånn at jeg kanskje føler jeg står litt sterkere i møte med denne nye legen jeg skal til...
Tenker jeg får gå til ham nå onsdag siden det er lang ventetid i Arendal. Hvis ikke noe positivt kommer ut av det tenkte jeg å bestille hos dr. Øverbye som er anbefalt her..
Er jeg på blæbærtur med slik tankegang?
Lignende tråder
-
Hashimoto's. Diagnose lavt stoffskifte i 20 år
Av Bestemor i forumet PresentasjonerSvar: 13Siste melding: 13-02-14, 19:55 -
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Fikk diagnose lavt stoffskifte nå i november
Av bambi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 98Siste melding: 20-04-08, 14:01

Svar med sitat