Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
03-02-14, 13:10 #6
Sv: Armour og levaxin kombinasjonsbehandling
Hei Rigg.
Jeg leste et innlegg her at fT4 ofte blir lav og at det er ok ved bruk av Thyroid. Legen bør heller være opptatt av fT3.
Det er også normalt at TSH blir 0,01 med Thyroid.
Dessuten er det helt naturlig at man blir ganske mye verre av for lav dose, og at det dessuten er negativt å blande naturlig Thyroid og syntetisk Levaxin.
Jeg har aldri blandet disse, selv om legen min anbefalte det. Det var fordi jeg fikk mange bivirkninger på KUN Levaxin OG på kombinasjon Levaxin og Liothyronin (begge syntetiske).
Mine opprinnelig doser Levaxin 100 mcg og kombi: Levaxain 70 mcg + 20 mcg Liothyronin gjorde meg sykere og jeg fikk følgesykdommer.
Stoffskiftet ble først mye bedre på ren Thyroid og i tillegg forsvant mange symptomer som hadde kommet snikende gjennom årene på syntetiske stoffskiftemedisiner.
Min trivselsdose er NÅ på 4 grain (250 mg) Thyroid Erfa
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Info til lege og Armour/Erfa/kombinasjonsbehandling
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 18-08-10, 16:51 -
Kombinasjonsbehandling armour og levaxin.
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 28-06-07, 10:20 -
Fra levaxin til armour?
Av resi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 02-12-06, 01:20

Svar med sitat

Bokmerker