…alle "gamle" og nye jeg ser har kommet til.

Lenge sien jeg har vært aktiv her og det er mange årsaker til det. For det første at jeg er ganske frisk. Det er ingen unnskyldning for å hoppe av. Kanskje nettopp da en burde ha overskudd og energi til å dele av hvordan man har fått det til. Men også da en har så usigelig lyst til å drive med annet en sykdom en periode. Når man orker å dra ut å møte mennesker, reise være sosial og leve "normalt" Hva nå enn normalt er? :-)

Det er ikke hovedårsaken. Selv om jeg ble ganske frisk skjedde det andre vonde ting. For det første gikk min samboer gjennom 19 år fra meg. Det var vondt og skapte mye trøbbel men jeg kom bere ut i andre enden når sant skal sies. Knapt ett år etter samlivsbruddet ble jeg igjen rammet da min mor ble syk i kreft. Aggressiv og døde etter knapt 3 mnd. sykdom. Det har vært tøffe tak og mye å håndtere. Både psykisk og praktisk. Livet er såvisst ikke for amatører.

Jeg er ikke spesielt syk om dagen. Ikke derfor jeg er tilbake. Men dere skal vite at jeg har tenkt på mange av dere og hvordan dere har det i hverdagen. Dette forumet var i lang periode en svært viktig del av livet mitt og føler jeg har litt overskudd og lyst til å bidra igjen om det er noe jeg kan bidra med.

Håper iallefall det ikke står så hakkende galt til med dere jeg "kjenner" (har ikke lest så mye på forumet ennå :( ,ønsker dere alle et godt 2014 og kanskje vi treffes på forumet.

H