Viser søkeresultater 1 til 10 av 92
Threaded View
-
10-01-14, 21:45 #16
Sv: Kostråd for multiallergiker
Jeg har vært svært lite flink til og spise nok mat den senere tid. Det vil si; hadde jeg vært normal ville jeg ikke trengt og bekymre meg over og bare spise 1700-1800 kcal pr dag, men det er for lite for meg.
Svært vondt i magen hele tiden og forverring hver gang jeg spiser, har ført til at jeg rett og slett ikke lenger spiser fordi jeg har lyst på mat, men fordi jeg MÅ ha i meg næring.
I tillegg er energien helt i bunn (kanskje ikke så rart når vekta nå viser 37 og noe), og det er rett og slett strevsomt og finne på mat jeg kan lure i meg.
Har gått mye i f.eks. kyllingvinger med salat som småspisemat.
Det er også lettvint og steke opp hjemmelagede kylling-nuggets og spise kalde med en enkel oljedressing med mye urter/krydder.
Har som målsetting og bli mer kreativ/spise mer variert og mer mat, men vil i første omgang prøve og få kontroll over diabetesen min som lever sitt eget liv takket være hva det nå enn er som gir meg så mye smerter i ledd, muskler og mage. Forhåpentligvis stiger energien og kreativiteten når deisse tingene kommer seg.
Ha en god helg alle sammen!
Lignende tråder
-
for høye kolesterol verdier og kostråd
Av toneij i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 4Siste melding: 25-05-12, 19:22 -
Nye amerikanske kostråd
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 10-06-11, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker