Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
10-01-14, 15:12 #9
Sv: Hva skal man IKKE ta sammen med Levaxin?
Det er ikke nødvendigt at dele dosen. Den er kun på 50 mcg, tillige med at du først er startet i dag... men det skader dog heller ikke at dele den første gang.
Det er slet ikke sikkert, Lulle.
Det kan ikke nytte at dit T4 er 19,4 hvis det som din krop (medfødt) behøver, er f.eks. 21.
Det kan heller ikke nytte at dit T4 er 19,4 hvis dit T3 f.eks. ligger (for) lavt.
Få din læge til at måle T3 (total T3) og FT3 (frit T3), og rT3 (Reverse T3). Da kan man se status på dit stofskifte fordi kun T3 er aktivt hormon. Desuden kan man udregne din rT3/T3 ratio, for at se hvor meget af det aktive hormon overhovedet er aktivt hos dig. Det kan man nemlig ikke se alene ud fra de almindelige T3-prøver, som ikke skelner mellem T3 og rT3 og derfor lægger disse to hormoner sammen, uden at man ved hvor meget af hver er der i resultatet.
Jeg vil også råde dig til at læse på de links du evt. får i de svar du efterspørger fra os. F.eks. dette link, hvor du kan lære om hvornår man kan, eller ikke kan stole på normalområderne (ref.omr.). Det er oplysninger som kan blive guldværd for dig efterhånden som din behandling skrider frem.
Sidst men ikke mindst: please - når du skriver dine blodprøveresultater, husk også at skrive reference-områder, fordi de er forskellige fra lab til lab, og hvis man skal forstå blodprøvesvar korrekt, må reference-områder postes med.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Fortell hva du skal/ikke skal idag tråden
Av flaggstang i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 19Siste melding: 26-07-12, 19:39 -
Etter 1 år på Levaxin... hva skal jeg gjøre videre nå?
Av cocos i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 28Siste melding: 11-06-11, 20:55 -
Har noen prøvd selentilskudd sammen med for eksempel levaxin?
Av studentm i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 2Siste melding: 20-01-11, 15:26 -
Nå skal jeg slutte med Levaxin - litt skummelt?
Av miramax i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 27-05-07, 12:56 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat
Bokmerker