Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
10-01-14, 12:15 #2
Sv: Temping for å avdekke eggløsningl og lav temperaturstigning/lavt stoffskifte
Er disse temperaturene tatt samme tid på dagen?
Du vet sikkert at siden temperaturen svinger gjennom døgnet så er det viktig å helst måle innenfor samme klokketime - og rett ut fra senga - om mogenen?
Jeg har vært i kontakt med en som selger sånne fertillitetscomputere basert på temping. Han sa iallfall at hans stoffskiftesyke kone kunne bruke den. For min egen del har jeg nå tempet i over et år og kan si at selv om jeg er noe lavere (prøvde en ikke vellykket nedmedisinering) så hadde jeg eggløsningstemperaturtopp likevel.
Selvsagt, blir man "nok hypo" så går også eggløsningen åt skogen. (Dette siden at et ubehandlet lavt stoffskifte også nedregulerer andre hormoner i samme slengen...Jeg tenker en fabrikk som setter sammen et komplekst produkt. Får man ikke nok av hovedråvaren så trenger man ikke så mye av andre ting heller....
)
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker