Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Tråd: Tørre øyne
Threaded View
-
08-01-14, 18:26 #34
Sv: Tørre øyne
Du har rett Anisa
. Glad i deg også! Det er nok både traumer og alt for sen behandling av Hashimotos som står bak de ekstremt tørre øynene. Lavt testosteron tippet min øyelege. Det kan jeg jo ha hatt temmelig mange år. Min tillit til leger er temmelig frynsete. De fleste kan for lite, men stoler for mye på at de kan nok.
Jeg har nå de siste månedene forsøkt å følge opp de Meibomske kjertler, varme kluter og massasje av øyekanten oppe og nedee daglig. Det gjør at det kommer fett inn i øyet. Det mangler mange med tørre øyne. Fettet fra kjertlene hjelper til med å gi en større fornemmelse av normale, fuktige øyne. Dette hadde forrige øyelege null kunnskap om. Men operere, det kunne han... Det ligger masse penger i operasjoner, lite i tørre øyne
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Utstående øyne
Av Beate i forumet Graves sykdomSvar: 18Siste melding: 29-08-15, 00:42 -
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41 -
Øyne
Av Tante i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 30-07-09, 14:31 -
Negler og tørre hender
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 24Siste melding: 04-02-07, 12:01 -
Munntørrhet/tørre lepper
Av Gjest i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 9Siste melding: 06-10-05, 14:38

Svar med sitat

Bokmerker