Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Tråd: Tørre øyne
Threaded View
-
08-01-14, 16:02 #32
Sv: Tørre øyne
Har vært prøvekanin for å se om jeg kunne klare meg uten Restasis. Det gikk dårlig: sandfølelsen i øynene kom med en gang, hyppigere drypping uten nødvendigvis den sedvanlige opplevelsen av at det hjalp, røde øyne, sårhet som om jeg hadde små sår i øynene osv osv. Nå er prøvetiden slutt og konklusjonen er at jeg trenger Restasis og at det har god effekt. Det får ikke hjelpe at jeg tapper statskassa for underkant av 50 000 kroner i året bare på de øyedråpene
Det var en nyttig lærdom. Og mine varme tanker går igjen til Anisa som gjorde meg oppmerksom på Restasis. Den har etter øyelegens mening reddet hinnene i øynene mine før jeg kom til ham (den forrige øyelegens mangel på kunnskap om tørre øyne snakker vi ikke om)
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Utstående øyne
Av Beate i forumet Graves sykdomSvar: 18Siste melding: 29-08-15, 00:42 -
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41 -
Øyne
Av Tante i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 30-07-09, 14:31 -
Negler og tørre hender
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 24Siste melding: 04-02-07, 12:01 -
Munntørrhet/tørre lepper
Av Gjest i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 9Siste melding: 06-10-05, 14:38

Svar med sitat

Bokmerker