Viser søkeresultater 1 til 10 av 58

Hybrid View

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist

Sitat Opprinnelig skrevet av Halla Vis post
    Æsj! Jeg skrev et langt innlegg her, med svar til deg, Anisa. Men det forsvant . Skal se om jeg kan rekonstruere det meste siden!
    Hei! Kjapt innpå!
    Det beste er å skrive innlegget i word og så kopiere fra word til svarfeltet i forumet. Om noe går galt når svaret sendes så vill du fremdeles ha word-dokumentet og det vil være lett å prøve på nytt.
    Det finnes dessverre ingen sånn "lagre" på den måten du tenker i forumet, så du må lagre hos deg.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Standard Sv: Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist

Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
    Hei! Kjapt innpå!
    Det beste er å skrive innlegget i word og så kopiere fra word til svarfeltet i forumet. Om noe går galt når svaret sendes så vill du fremdeles ha word-dokumentet og det vil være lett å prøve på nytt.
    Det finnes dessverre ingen sånn "lagre" på den måten du tenker i forumet, så du må lagre hos deg.
    Hei! Og dette tror du er enkelt?? Ikke for meg, i hvert fall
    Jeg har forresten ikke Word på maskinen, men Open Office - men det skulle vel være det samme hvilket skriveprogram man har. Problemet er jo min hjerne som ikke forstår hvordan jeg da skal få flyttet et innlegg jeg har skrevet i O.O. over til dette forumet Jeg innrømmer glatt at alt dette tekniske går meg hus forbi - jeg må fort rope på gubben. Det blir som da jeg de første årene ikke ville fylle bensin på bilen: Jeg bare kjørte, og så fikk andre ta seg av alt det andre som fikk bilen til å gå! Jo, jo, jeg er kommet over den fasen, så kanskje det er håp for litt mer datakunnskap også.

Men nå fikk jeg jo løst problemet på en måte, med flere korte innlegg etter hverandre. Så skal jeg heretter heller bruke mindre tid på tenkeprosessen mens jeg skriver .

Men hva er da så dette som står nederst på denne siden: lange innlegg=gem på maskinen først ?? Kanskje det er et dansk uttrykk som jeg ikke forstår

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Hei.
    Alle har vært nybegynnere engang. Og det er selvfølgelig helt greit å legge til flere innlegg. Ulempen er at vi andre hypohjernene kanskje kan komme til å lese kun det siste.

Jeg regner med at når du har skrevet innlegget i Openoffice så kan du markere teksten du vil kopiere, så høyreklikke og velge "kopiere" eller noe sånt? (Da legges teksten i tillegg på en skjult utklippstavle som er felles for de fleste programmene man bruker.) Om du så bytter fokus til forumet og setter markøren inn i svarfeltet her bør du igjen kunne høyreklikke og velge lim inn og på den måten få inn teksten.

At det står "Legg til svar (lange innlegg = gjem på maskinen først)" er dessverre bare en påminnelse om at dette kan være lurt å gjøre... ikke noe som forumet kan utføre, dessverre. Ser at den kan misforstås.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Standard Sv: Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist d

Hei! Tenkte at jeg skulle finne fram denne gamle "tråden min" . Egentlig er det jo ikke en fortløpende tråd, slik som mange har, men en samling av innlegg og svar fra forskjellige tråder gjennom flere år.

Saken er den at jeg trenger et råd: Hvor kan jeg finne en pålitelig netthandel i EU, der jeg kan kjøpe Strontium?
    Jeg er ganske forsiktig, så jeg ønsker å vite at de jeg handler med ikke farer med fanteri!
    Til vanlig handler jeg hos BigVits, noe jeg er meget fornøyd med. Jeg har en gang tidligere kjøpt Strontium der (gubben bør ha det fordi han har spist prednisolon i en årrekke!) men der finnes den ikke lenger.
    Denne gang gjelder det ikke gubben, men en annen i familien som har fått påvist til dels langt kommet benskjørhet uten at de enda har funnet årsaken. Jeg har allerede kjøpt Bone Maker hos BigVits, men Strontium var altså ute av sortimentet. Iherb har, og også Teitelbaum, men da er jeg redd for at det blir stoppet før det kommer til min postkasse. For dette er vel et farlig stoff for nordmenn å innta .

Så altså: Noen pålitelige i EU? En sønn henviste til Vitaminsuk.com, men der så jeg en advarsel fra en som ikke fikk varene sine. Så da er det denne skepsisen igjen, da.....

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist d

Hej Halla

Mener at have noteret noget om et strontium-netsted derhjemme. Er tilbage fra Sverige i aften, og ser om jeg kan finde det.

Edit: Kan lige så godt slå det op herfra...

1. VitaViva: http://da.vitaviva.com/catalogsearch...ontium+citrate (209,83 Nkr for 60 kapsler à 340 mg)
    2. SwansonEurope: http://swansoneurope.com/en/swanson-...m-citrate.html (8,35 Euro = 70,25 Nkr for 60 kapsler à 340 mg)

SwansonEurope er egentlig en USA-virksomhed, men har oprettet et handelsselskab i EU for europæiske kunder. Men du må hellere skrive og spørge om de også kan sende til Norge, fordi jeg ikke ved om de kun sælger indenfor EU eller over hele Europa. Jeg handler hos Swanson uden problemer.

VitaViva sælger og sender fra Holland til hele Europa, men til gengæld er dyrere end Swansosn.
    Sist endret av Anisa; 26-05-15 kl 07:13
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Standard Sv: Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist d

Takk Anisa !
    Dette må jeg ta igjen i neste uke, for nå reiser vi sørover i landet for å gifte bort en av våre sønner .
    Travel dag i dag, med pakking osv.

Og alle hjerter gleder seg !

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Hvor er det blitt av innlegg som er skrevet mellom den 14.mai og 29.mai?
    Jeg ville følge med litt her mens vi var borte, men fant ut at det var en del som manglet, og tomrommet er fortsatt ikke fylt .

Lignende tråder

1. Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
    Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 25
    Siste melding: 11-06-10, 12:27
  2. Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
    Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 226
    Siste melding: 17-08-09, 16:33
  3. Anatomiske forandringer i hjernen
    Av Hansen i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifte
    Svar: 12
    Siste melding: 26-10-07, 10:48
  4. Funker hjernen ?
    Av Hansen i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 12
    Siste melding: 26-10-07, 10:48
  5. glemsk mrav hjernen
    Av skaye i forumet Hos legen
    Svar: 48
    Siste melding: 09-11-06, 21:44

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg