Viser søkeresultater 1 til 10 av 92
Threaded View
-
17-12-13, 12:03 #8
Sv: Kostråd for multiallergiker
Pratet med ernæringsfysiologen som jobber i samme bygg som dr. Øverbye, og fikk 2 dobbeltimer hos henne samme dag som jeg skal til dr. Øverbye, 11.februar. Hun mente jeg trengte så lang tid fordi vi hadde et puslespill foran oss

I går laget jeg gele av sommerens rips, i dag skal jeg lage falsk marsipan (uten nøtter/mandler og gluten) + glutenfrie havrekjeks. Alle disse tre tingene skal i årets delfiakake som står høyt på ønskelisten hos "ungene" mine. Er nesten rart og prate om dem som unger siden vi skal feire 30-årsdagen til eldstemann på julaften
men de er unger uansett hvor gamle de blir.
Tror søren jeg har begynt og reagere på rødvin også
Hadde et lite glass i går, og allerede etter et par små slurker begynte jeg og bli tett i brystet, hovnet opp og blødde i ganen, begynte og nyse/få rennende nese og ildrøde, kløende hovne øyne.
Eneste jeg fikk i meg i går som jeg ikke bruker daglig er nettopp rødvin, så da mistenker jeg den.
I dag er jeg fin igjen, bare sår i brystet etter og ha vært så tett/hostet så mye.
Lignende tråder
-
for høye kolesterol verdier og kostråd
Av toneij i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 4Siste melding: 25-05-12, 19:22 -
Nye amerikanske kostråd
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 10-06-11, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker