Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Pundas dagbok
Threaded View
-
12-12-13, 18:34 #22
Sv: Pundas dagbok
Kære Punda
Hvordan går det?
Her er en anden lige nu, som lige som du gjorde før, også går på Levaxin/Armour blanding. Hun kunne måske have godt af at høre, hvordan det er gået med at springe direkte fra denne blanding, til kun Armour. I stedet for at gradvis at "fase ut", hvilket er vi flere som mener - er unødvendigt.
Du havde det godt med dette skifte i september, men energien kunne alligevel være bedre, skrev du.
På det tidspunkt var du ikke så længe på Armour-alone endnu, og heller ikke så længe var du på nat-medicin. Disse omstillinger kræver tid for at stabilisere sig, så det ville være spændende at høre, hvordan det går med dig nu.
Hvis energien fortsat er for ringe, da bør du måske se på "sommerdosering" vs "vinterdosering". De fleste af os på Thyroid-mediciner følger årstider på samme måde som folk med sunde og friske skjoldbruskkirtler, hvor hormonproduktionen stiger i de kolde, mørke måneder for at falde lidt igen til foråret. Vi har snakket om det her, i tråden Vinterdosering af Thyroid.
Er du sikker på, at der IKKE mangler et komma mellem 14 og 2 ?
Håber at høre fra dig, Punda.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Tossa's dagbok.
Av Tossa i forumet DagbokerSvar: 19Siste melding: 16-03-12, 10:27 -
Min dagbok
Av Marina73 i forumet DagbokerSvar: 32Siste melding: 14-05-11, 10:39

Svar med sitat

Bokmerker