Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
09-11-13, 20:21 #15
Sv: Ny bruker, på vei mot lavt stoffskifte. Hva nå?
Takk for svar! Vil dette si at jeg har hashimotos, eller kan ha det, for virket som det var fler forskjellige sykdommer (nevner f.eks. graves), er litt redd for å søke opp informasjon, for så finne ut at det ikke er relevant fordi jeg ikke har dette.
Har ikke hatt noen fødsler
Takk for svar Lisbeth
første prøve ble tatt 13.00:
T4: 13,9
TSH: 5,9
andre prøve ble tatt 9.30
T4: 12,5
TSH: 6,1
3 prøve ble tatt 13.30:
T3: 4,1
T4: 11,2
TSH: 4,1
S-A-TPO: >600
men skal passe på at jeg tar det tidligst mulig videre
så da må jeg altså forvente å medisineres livet ut altså... åy
, legen sa at i noen land praktiserte de å gi hormoner til mennesker som hadde lavt nivå, og når de lå oppe på en god 17-18, så var det greit.. og han mente at det var ihvertfall ikke noe negativt i å prøve å medisinere meg, så jeg sa rett og slett "vær så snill å prøve å gi meg medisiner" fordi jeg er så lei av at jeg plukker opp lidelser langs veien og det baller på seg... ang. *forgiftnings symptomer*så var dette fordi det ble tilført et hormon som stoppet TSH, og det kunne kroppen reagere negativt på.. jeg spurte forresten legen om jeg måtte belage meg på å medisineres livet ut, og han svarte at "hvis antistoffene ødelegger kjertelen, så må jeg" men jeg forstod dette som at det var et håp om å slippe medisinering da
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Spm fra ny bruker
Av Leona i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 04-07-08, 22:46 -
Ny og blank bruker - syk i 6 år
Av Berit S i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 18Siste melding: 05-11-07, 19:01 -
ny bruker
Av christina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 19-09-06, 19:33

Svar med sitat

Bokmerker