Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Threaded View
-
06-11-13, 10:57 #24
Sv: Tidligt diagnostiseret Hashimotos, symptomer af antistoffer
Det er vanskelig det der med å finne gode leger. Finner man en eller to så må man iallfall holde tak i dem med nebb og klør.
Jeg vil forresten anbefale at du lager deg en symptomliste...
Hva det er du mener er symptomer du hadde da du ble syk/fikk diagnose og hvordan de var på t4-behandling. Og da med en nokså nøyaktig beskrivelse av hvor ille de var der hvor det lar seg gjøre, eller en skala...
Et eksempel på noe sånt for min del var
"søvn" (ved diagnose):
Urolig. Tar lang tid å sovne, våkner lett av "alt" og sliter med å sovne igjen. Må nesten hver natt på do. Drømmer ikke. "Aldri uthvilt", selv om jeg legger meg tidlig. Må sove ut i helgene. Dautrøtt om mogenene.
"søvn" (ved siste status, i sommer):
Sovner raskt, vanligvis i løpet av 15 min etter at jeg slukker lyset. Våkner svært sjelden i løpet av nettene og må sjelden på do. (Mindre enn 1 gang i uka.) Drømmer ganske ofte. Føler meg greit uthvilt i forhold til antall timer i senga og som regel brukbart opplagt om morgenen.
Og så at du f.eks hver 3. måned sjekker status på disse symptomene opp mot forrige sjekk og opp mot opprinnelig. På den måten kan du holde oversikt over lange endringer, de som hver dag er så umerkelige at de er vanskelig å se. Dessuten er en sånn symptomoversikt en håndfast dokumentasjon, om man skulle trenge det.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

Svar med sitat

Bokmerker