Puha, ja det har været en rutschetur, men det går jo også meget bedre. Jeg føler efter hele tiden, og det generer også mig, at jeg ikke bare kan tage det oppefra og tænke, lad os se, hvad der sker. Desværre har jeg altid været sådan....

Nielsigne, vi er så enige om måden at se på os på (og alle andre ting i livet, for har man helhedssyn, så gælder det alt). Vi er ikke bare en blodprøve. Så jeg deler din drøm om en helhedsorienteret læge. Den endokrinolog jeg har været hos nogle gange er venlig, imødekommende og spørger til, hvordan jeg har det, og vi har drøftet størrelse på dosis (euthyrox) og sammen besluttet, hvordan det skal gøres. H*n har så også meget lange ventetider. Sådan hænger tingene jo sammen.

Ja, det er med at forsøge at finde årsagen. Jeg har købt bogen "Root cause", som jeg er startet på, og så har jeg en aftale med en behandler, som vil hjælpe mig lidt ad vejen. Det bliver så i privatregi. Bogen er omtalt her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=16072

På et tidspunkt skriver jeg min historie til min egen læge. Jeg har været hos ham et par gange, og jeg får ikke lov at sige noget, så det gider jeg ikke kæmpe med, men måske (svagt håb ....) kan det være, at han giver mig lidt taletid, når han har læst min historie. Jeg er så også sikker på, at han vil læse det, for stort set alle er nysgerrige.

Men flytning først - og så kan Thyroiden også få sin virketid, inden jeg går i gang med andet.