Hei Bellis,
Som deg savner jeg også en diagnose/svar på symptomer. Fine prøver og har vært gjennom alle relevante tests. Du kan evt. lese om det i min tråd.

Jeg prøvebehandlet en stund med naturlig thyroid som jeg fikk tak i selv, og synes det hjalp. Fikk dessverre ikke det av legen, men jeg kunne få ta en liten dose levaxin.... Det sluttet jeg etter en stund med, da jeg ikke følte noen bedring og ikke fikk lov til å øke dose med legens velsignelse. Jeg synes det er problematisk å få tak i thyroid via nettet, og nå tar jeg ingen ting.

Jeg gikk over til glutenfri kost for ca 15 mndr siden, det har faktisk gjort meg i bedre form, enda jeg ikke har påvist noe antistoff hverken mot gluten eller annet. Jeg sørger også for å få i meg nok salt, en liten teskje salt i et glass vann hver morgen. Jeg har nok lidd under det som kalles østrogensdominans i mine beste år, tror jeg. Mange symptomer fulgte et fast mønster gjennom syklus. Nå som alderen tilsier at østrogennivåene synker, og syklusen har begynt å "hakke", blir denne runddansen brutt, og det føles som en lettelse. Aldri så galt at det ikke er godt for noe

Kom gjerne med kommentarer hvis du lurer på noe jeg har skrevet i min tråd.