Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Threaded View
-
04-11-13, 18:01 #24
Sv: Tidligt diagnostiseret Hashimotos, symptomer af antistoffer
Tak Anisa - det var dejligt at læse dit svar

Det er nu 7 uger siden, jeg startede på Thyroid, så det er ikke så længe siden. Og hold da op en tur
Det har været ned og endnu mere ned, og så har det være op og lidt mere op, så ned igen.....
Da jeg fik prøvesvarene var beskeden til mig, at jeg skulle tage det som en opdagelsesrejse i min krops reaktioner. Det tænkte jeg, ja det gør jeg så. Og så i dag var det næsten lige som før jeg blev syg nogle timer, det er dejligt
Lige nu tænker jeg, at kroppen må gerne blive ved med at reagere, rette op på det, der nu skal rettes op på. Jeg blev også enig med mig selv om, at det er ok at være træt, så skulle jeg bare gå tidligt i seng og sove.
Når vi er flyttet (her sidst i november), så vil jeg bevæge mig lidt dybere i de forskellige problemstillinger bl.a. vil jeg forsøge af finde årsagen. Det skal jeg nok skrive lidt om efterhånden, som jeg finder ud af noget.
Det bliver spændende at se om min læge får et nervesammenbrud
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

Svar med sitat

Bokmerker