Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
28-10-13, 18:25 #1
Sv: Subklinisk hypotyreot - Forvirret! Setter pris på meninger!
Så bra du har fått booket noen timer:-) Hvis du har problemer med binyrene, som det kan høres ut som, ville jeg ventet med å starte på Levaxin. B-vitaminer i større doser, ihvertfall folat, bør du være forsiktig med før du får sjekket dette med over- og undermetylering. Vil presisere at dette er bare innspill utifra egen erfaring:-)
-
28-11-13, 01:06 #2
Tusen takk til dere alle for innspill, herlige mennesker!

Jeg er ikke høy på kalsium, alt av antistoffer ser bra ut, men jeg har lav jod. Venter på svar på t3 og en del andre prøver.
Det begynner å skje ting nå. Jeg er foreløpig i "hvilemodus", dvs ingen trening, og generelt lite fysisk aktivitet. Det holder i massevis å klare å holde seg på skolebenken og komme i mål med høstens eksamener. (Foreløpig 3/6 i boks!) Det har hjulpet noe med hvile. Har også byttet fastlege og fått en fantastisk, godt voksen mann, som er veldig imøtekommende. I tillegg har jeg vært hos Dr. Skogli og blitt enige om å sette i gang behandling på nyåret når prøveresultatene har kommet. Det blir spennende å se hva vi finner ut av ift binyrer, og hva vi setter i gang med. Jeg forstod det som at han ønsket å forsøke med høye doser vitaminer og mineraler i første omgang, og se om stoffskiftet også normaliserte seg av dette (Pga underliggende årsaker). I mellomtiden fortsetter utredningen hos hjertespesialist. Måtte 2014 bli året!!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
29-11-13, 12:19 #3
Så hyggelig å høre at du har fått hjelp! Masse lykke til videre!
Lignende tråder
-
Omega 3 setter ned immunforsvaret ?
Av Tily i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 2Siste melding: 13-07-13, 15:51 -
Hypotyreot sommerfugl
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 5Siste melding: 25-11-11, 19:33 -
Skal på utredning om 2 uker, trenger meninger
Av Mille85 i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 3Siste melding: 11-06-11, 21:50 -
Deprimert - eller bare litt ”hypotyreot”?
Av Anisa i forumet DepresjonSvar: 0Siste melding: 21-03-09, 11:40

Svar med sitat
Nielsigne
Bokmerker