Hei

Jeg fant denne gamle boken på hytta og den kom ut i Paris 1985 og ble oversatt til norsk i 1986. Hennes mentor som har gitt ut mange bøker selger bla denne http://www.amazon.com/Raymond-Dextreit/e/B001KHJHUQ. Har ikke lest den.

Jeg ser Anisa har gitt deg en utmerket link om grønn leire. Jeg forstår også at skal du danne kalk så må du også sjekke ut at du er noegenlunde optimal på andre viktige vitaminer og mineraler.

Jeg legger egget godt vasket i en liten kaffe kopp. Heller presset sitron over. Egget ligger natten over i sitron. Sitron er så sterk at du får kalk i oppløsningen som løsner av egget. Egget blir tynnere i skallet. men det gjør ikke noe. Det kan brukes etterpå. Har forøvrig også kokt de.

De fleste på kalk tilskudd har mye kalt i urin for det er vanskelig for kroppen å ta opp. Det er mye gode tips rundt omkring. Jeg har fanget de som for meg virker riktig nu. En prøver seg frem og deler. Det er det som er godt med et forum. Alle bestemmer over egen helse og vi vil jo det beste for akkurat vår kropp.
Lykke til