Sitat Opprinnelig skrevet av Ulv Vis post
Når det kommer til alt det tekniske rundt stoffskifte, vet jeg fint lite om det. Det hadde rett og slett vært fint om noen har et tips eller to å komme med før jeg skal inn til legen.

På forhand takk
Selv tak.

Selv om du har beskrevet din situation ganske detaljeret, findes desværre ikke et one-fitts-all-svar. Du kan måske finde mere præcise oplysninger og links i tråden som Troj har startet tilbage i 2009. Han var i gang med at skrive sin master på det tidspunkt, men jeg ved ikke om han fik den skrevet færdig... Det håber jeg.

Du skriver "arv". Er det i både faderens og moderens familie at "alle" har lavt stofskifte?

Alt du har beskrevet kan sagtens være symptomer på lavt stofskifte, og det lyder lidt som om du allerede har oplevet disse plager i nogen tid (?).
Har du snakket om det med en læge før, eller er det første gang at du skal til lægen i denne anledning?

Men ellers. Kan du præcisere hvad du har brug for hjælp til, eller med andre ord - hvordan kan vi bedst hjælpe dig?
Og har du måske nogle konkrete spørgsmål, du har brug for svar på, inden du skal til lægen?