Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Threaded View
-
11-09-13, 16:49 #3
Sv: Tidligt diagnostiseret Hashimotos, symptomer af antistoffer
Jeg er glad jeg ikke er danske med thyroidproblemer når jeg leser deres historier. Jeg følte meg dausjuk da jeg hadde tsh på 6.6-ettellerannet... Og det påvirket da balanse og koordinasjon. Jeg var trafikkfarlig... Ikke at jeg skal skryte av så gode stoffskifte-leger her i norge, men her sier iallfall retningslinjene at behandling kan starte ved sterke symptomer fra tsh på 4,5 iallfall.

Hvorfor skal man la kroppen bli mer og mer ødelagt dersom man uansett før eller siden må få behandling???Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

Svar med sitat

Bokmerker