Sitat Opprinnelig skrevet av Helle.. Vis post

Tak skal du have. Jeg har fået mine antistoffer ned, og tror slet ikke jeg tør begive mig udi et forsøg på om det er muligt at få kirtlen til at vokse ud igen.
Læger har jeg hørt sige det er umuligt når den først er skrumpet. Jeg krummer lidt tæer indimellem når forskellige "alternative" lover helbredelse af Hashimotos - for jeg kan ikke helt finde ud af hvad helbredelse er. Om det er anstistofferne, eller netop at kirtlen kommer igen. Spørger jeg ved ingen det alligevel

Håber du er ovenpå efter dit forsøg. Det tager tid og tålmodighed når man eksperimenterer.
Takk som spør. Jo, jeg er tilbake igjen og føler meg funksjonelt frisk på mine "overdoserte" blodprøver. Og har ikke lyst til å gjenta forsøket på de første årene...(!).

Jeg mener "helbredelse" er når man ikke trenger piler, og føler seg vel likevel. Funksjonelt frisk er når legemidlene man tar fullstendig fører til et symptomfritt liv (sålenge man husker å ta dem), og antistoffene ikke gir ekle symptomer heller. Jeg vil si at jeg nå kanskje er bortimot helt funksjonelt frisk... som en god nestbeste mot å kunne bli helbredet.