Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
10-09-13, 09:56 #1
Sv: Helbredelse af Hashimotos?

Tak skal du have. Jeg har fået mine antistoffer ned, og tror slet ikke jeg tør begive mig udi et forsøg på om det er muligt at få kirtlen til at vokse ud igen.
Læger har jeg hørt sige det er umuligt når den først er skrumpet. Jeg krummer lidt tæer indimellem når forskellige "alternative" lover helbredelse af Hashimotos - for jeg kan ikke helt finde ud af hvad helbredelse er. Om det er anstistofferne, eller netop at kirtlen kommer igen. Spørger jeg ved ingen det alligevel
Håber du er ovenpå efter dit forsøg. Det tager tid og tålmodighed når man eksperimenterer.
-
10-09-13, 10:35 #2
Takk som spør. Jo, jeg er tilbake igjen og føler meg funksjonelt frisk på mine "overdoserte" blodprøver. Og har ikke lyst til å gjenta forsøket på de første årene...(!).
Jeg mener "helbredelse" er når man ikke trenger piler, og føler seg vel likevel. Funksjonelt frisk er når legemidlene man tar fullstendig fører til et symptomfritt liv (sålenge man husker å ta dem), og antistoffene ikke gir ekle symptomer heller. Jeg vil si at jeg nå kanskje er bortimot helt funksjonelt frisk... som en god nestbeste mot å kunne bli helbredet.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
10-09-13, 11:00 #3
Dejligt det er ok igen.
Selv kan jeg tydeligt huske hvordan det er ikke at være vel medicineret - så jeg vil ingen forsøg gøre. Jeg har det så fint på Thyreoid, så jeg synes jeg er endnu bedre end før det lave stofskifte blev konstateret. har gået længe inden - så jeg vil ikke forsøge mere. Selvfølgelig godt ændrer kost m.v. men efter hvad jeg også ser her - så er jeg sikker på helbredelsen skal være inden kortlen er gået til grund.
1000 tak for svar - og god dag til alle!
Lignende tråder
-
Kan se ut som du har Hashimotos....
Av uheldig i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 16-02-11, 09:28 -
Hashimotos og liothyronin.
Av Pamina i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 02-01-11, 13:58 -
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25 -
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25

Har Hashimotos, er på Thyreoid fra Glostrup og har det godt.
Svar med sitat

Bokmerker