Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Hybrid View
-
26-08-13, 01:34 #1
Sv: Nyoppdaget stoffskifteforhøyelse og høyt blodsukkernivå.
Tørster mye og urinerer mye og blodsukker på 13 skriker diabetes.
Er du type 1 eller 2 og er du under behandling?
Du sier forhøyet stoffskifte; er stoffskiftet høyt (og i såfall hvor høyt) eller er det TSH som er forhøyet?
Om det er TSH som er forhøyet, så er det lavt stoffskifte.
Er det svulst på binyrene så er det nok feokromocytomer legen mistenker og det har han sannsynligvis tatt blodprøver for allerede?
Jeg er selv diabetiker type 1, har lavt stoffskifte og har vært utredet for feokromocytomer.
jeg lever strengt lavkarbo, og klarer på den måten og regulere blodsukkeret mitt + det beste man kan gjøre for kroppen når man er syk, er og spise ren og uprosessert mat, noe lavkarbo er.
Jeg spiser både salt og fettrik mat.
-
27-08-13, 11:31 #2
Jeg har ikke diagnose diabetes ennå, er til utredning. Legen tror det er sekundert til annen sykdom.TSH er for lavt, derfor er stoffskiftet for høyt har jeg fått vite.Har vært på hormonlaboratoriet igjen i dag. Så det er bare å vente. Er bekymret. Er det en farlig sykdom dette med foekromocytom og kan det behandles?Noen som vet?
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
27-08-13, 12:56 #3
At TSH er lavt betyr svært lite - det er bare et signalhormon uten egen virkning ut over å signalere. Spørsmålet er hvordan du kjenner deg og hvordan de andre hormonmålingene dine er - sånn som spesielt fT3 og fT4.
Kroppen din vil i alle fulle fall ha godt av ren mat på rene råvarer, og med lite karbohydrater - spesielt i form av prosesserte varer og stivelse.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
27-08-13, 18:01 #4
Lignende tråder
-
Nyoppdaget lavt stoffskifte
Av Sunshine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 26-09-16, 09:29 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 16Siste melding: 16-10-08, 20:49 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 10-04-08, 20:31 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 19-03-08, 21:17 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46

Svar med sitat

Bokmerker