Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
21-08-13, 11:23 #19
Sv: Har jeg gjort mig selv syg med jod? jern og c-vitamin?
Hej pingvin jeg har såvidt jeg kan se udenpå kun øjensymptomer, min kirtel er ikke hævet. Jeg spiser pt 1 propyltiouracil hver anden dag. I marts spiste jeg 2 om dagen, så 1 om dagen. Andet får jeg ikke, heller ikke specielle øjendråber

Hej josie, tak for din historie, jeg ventede jo også længe i 2007-2008 for at komme til rigshospitalet, desværre blev jeg afvist. Og idag er mit højre øje skævt. Jeg skal til samtale igen på Glostrup med den øjenlæge der tilbød mig at sænke dette øjenlåg sidste år, som jeg da sagde nej tak til, så vil jeg prøve at presse hende til at se på mine muskler med en Ct El mr eller hvad det hedder, tror dog hun nægter fordi hun ved min tid i fredags lod en anden læge kigge på mig, og gentage hvad hun altid siger, du må lære at leve med dit udseende som du ser ud nu.
Lignende tråder
-
Lavt d-vitamin og jern
Av IngvildK i forumet D-vitaminSvar: 1Siste melding: 01-02-11, 17:47 -
Hva er riktig dosering ved tilskudd av vitamin D3 og jern?
Av Susa i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 4Siste melding: 20-11-09, 16:06 -
nå veier jeg mindre en jeg har gjort på 5-6 år
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 06-06-07, 22:56 -
Hva har du gjort i dag?
Av Siri Ann i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 11-09-06, 22:00 -
Forhøyet anti-TPO, noe som har gjort at jeg har fulgt opp med stoffskifteprøver.
Av milla i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 50Siste melding: 16-06-06, 23:36

Svar med sitat

Bokmerker