Viser søkeresultater 1 til 10 av 36

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: NY bog: Få livet tilbage

Nei, man trenger absolutt ikke være lege for å komme med god kunnskap. Virksomheten på et forum som her blir mer å regne som en gruppe for deling av kunnskap blant likesinnede. Når man får en egen spalte i en avis og legger frem medisinske sannheter og usannheter omhverande, blir det noe annet. Vi som har lest aviser en stund vet at det er mye slurv
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Re: NY bog: Få livet tilbage

En liten avsporing - når det gjelder "Kalorier inn, kalorier ut"-teorien så anbefaler jeg STERKT disse bloggpostene:

There Is No Such Thing As A “Calorie” (To Your Body)
    The Calorie Paradox: Did Four Rice Chex Make America Fat? (Part II of “There Is No Such Thing As A Calorie”)
    More Peer-Reviewed Evidence That There Is No Such Thing As A “Calorie” To Your Body (Part III)
    Protein Matters: Yet More Peer-Reviewed Evidence That There Is No Such Thing As A “Calorie” To Your Body (Part IV)
    Can You Really Count Calories? (Part V of “There Is No Such Thing As A Calorie”)

Som disclaimeren sier "Caution - contains science" - men postene er ikke tunge. De er lettskrevet i språket, men har en drøss med kildehenvisninger man kan forfølge om man ikke umiddelbart lar seg overbevise.

Og personlig så digger jeg jo folk som står for Ekte Mat Laget Av Råvarer. Du vet, de varene uten ingredienser...
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Lignende tråder

1. Nielsigne tilbage, stresset men i live
    Av Nielsigne i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.
    Svar: 3
    Siste melding: 21-05-13, 11:39
  2. Min rejse mod at få mit liv tilbage?!
    Av Ceven i forumet Dagboker
    Svar: 0
    Siste melding: 31-03-11, 11:33
  3. Tvunget tilbage på Levaxin?
    Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 0
    Siste melding: 02-11-09, 22:24
  4. Velkommen tilbage Carro
    Av Anisa i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 2
    Siste melding: 11-06-09, 12:41
  5. Svar: 1