Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Tråd: NY bog: Få livet tilbage
Threaded View
-
18-08-13, 21:40 #13
Sv: NY bog: Få livet tilbage
Det ser ud til, at Helle har taget kontrollen over hvilke informationer om lavt stofskifte bliver formidlet videre til den brede offentlighed.
BT den 21. maj 2013: Guide: Sådan opdager du om du har for lavt stofskifte
Det får du i denne PLUS-pakke (til henholdsvis 19 kr, 29 kr/md eller 249 kr/år):
- Lavt stofskifte - den oversete folkesygdom
- Bedre behandling forude
- Fakta: Lavt stofskifte
- Symptomer
- Tilsat jod i mad gør os syge
- Case: ’Tag dig sammen, Helle’
- Test dig selv: Har du lavt stofskifte?
BT den 16. august 2013: Lene Hansson: Har du lavt stofskifte?
Citat: Dit stofskifte, og dermed din forbrænding, daler i takt med, at du bliver ældre. Når du bliver 45 år, vil din forbrænding være 20 % mindre. Det betyder faktisk, at du enten bør spise ca. 20 % mindre eller dyrke 20 % mere motion. De fleste gør det modsatte, når de kommer i den alder. En stor del af mine klienter, er kvinder, der døjer med lavt stofskifte. De tager stille og roligt på i vægt og har meget svært ved at slanke sig, uanset hvad de næsten gør. De er meget trætte og energiflade, og det påvirker også deres humør. Lægen giver ikke kostplan, men der kan hentes meget ved en sådan. Jeg har set mange kvinder, der efter blot 4 ugers kostplan, med energirigtig kost, skulle til lægen for at få reguleret deres medicin, da deres stofskifte var blevet bedre. For lavt stofskifte kaldes også myxødem, hypotyreose eller hypotyreoidisme.
BT den 18. august 2013: Guide: Lider du af for lavt stofskifte?
Det får du i denne PLUS-pakke (til henholdsvis 19 kr, 29 kr/md eller 249 kr/år):
- Artikel: Læger overser snigende problem
- Test dig selv: Har du lavt stofskifte?
- Virker din træning ikke? Få tjekket dit stofskifte
- Artikel: ’Jeg ville så gerne være en dejlig slank brud’
- Indblik: Derfor taber du dig ikke
- Symptomer på for lavt stofskifte
Any comments?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Nielsigne tilbage, stresset men i live
Av Nielsigne i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 3Siste melding: 21-05-13, 11:39 -
Min rejse mod at få mit liv tilbage?!
Av Ceven i forumet DagbokerSvar: 0Siste melding: 31-03-11, 11:33 -
Tvunget tilbage på Levaxin?
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 0Siste melding: 02-11-09, 22:24 -
Velkommen tilbage Carro
Av Anisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 11-06-09, 12:41 -
Behandling, når man nu kun har den halve kirtel tilbage
Av Helle i forumet OperasjonssalenSvar: 1Siste melding: 07-04-09, 14:53

Svar med sitat

Bokmerker