Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Hybrid View
-
15-08-13, 07:36 #1
Sv: Hashimoto // akkurat vært på første time på sykehus *frustrert*
Hei, trist å høre at du sliter og ikke får god nok hjelp! Du er dessverre ikke alene ....
Du sier at du er forbi det punktet hvor man vurderer hva man synes om operasjon. Prøv om du kan revurdere en gang til! En operasjon er irreversibel, og du har ingen garanti for at det vil fungere. Før jeg la meg inn for operasjon, ville jeg ha vært sikker på at jeg hadde prøvd alle tenkelige alternativer.
Du forteller at du ikke har god effekt av Levaxinbehandlingen, og det er du heller ikke alene om. Det er ganske mange som ikke har det. Dessuten er er blodprøvene ofte misvisende, fordi de bare forteller noe om hvordan hormonnivåene er i blodet. De sier ikke noe om hvordan det er med stoffskiftehormon inne i cellene, derfor kan man gå med tunge symptomer med det legene kaller "fine" blodprøver. Slik du beskriver. Jeg ser det som et bevis på at Levaxinbehandlingen ikke fungerer for deg, og at du snarest bør prøve med annen type medisin.
Både jeg og datteren på 19 har samme diagnose som deg. Levaxinbehandling fungerte ikke for noen av oss. Symptomene lettet litt, men det var rikelig med stoffskifterelaterte plager som ikke forsvant. Nå, etter at vi begge har kommet i behandling med Armour (naturlig thyreoideamedisin utvunnet av grise-skjoldbruskkjertel) er livet i ferd med å vende tilbake til slik vi ønsker å ha det. Symptomene forsvinner gradvis - plutselig blir jeg oppmerksom på at plager er borte, som jeg ikke hadde tenkt over, fordi jeg hadde vennet meg til dem.
Jeg vil på det sterkeste anbefale deg at du prøver dette før du lar deg operere! Hvis ikke fastlegen din er villig til å søke om Armour eller Erfa Thyroid på registreringsfritak for deg, er det mulig å oppsøke en privat lege som ser litt "utenfor boksen". Det er dyrere, men det er det verdt
Lignende tråder
-
Can Someone Have Graves Disease and Hashimoto’s Thyroiditis At The Same Time?
Av Mod i forumet Natural Thyroid SolutionsSvar: 0Siste melding: 23-03-13, 06:00 -
Gruer meg til mitt første møte hos Nav, etter å ha vært sykemeldt i 50 uker!
Av Bentececilie i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 08-11-11, 22:07 -
Da har jeg vært hos endokrinolog for første gang..
Av witchfrk i forumet EndokrinologerSvar: 14Siste melding: 30-05-08, 06:20 -
Akkurat som om jeg går i koma...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 07-10-07, 21:50

Svar med sitat

Bokmerker