Viser søkeresultater 1 til 10 av 58

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Exclamation Sv: Om Armour, refusjoner og litt til

Sitat Opprinnelig skrevet av Hansen Vis post
    Et funksjonsforsøk av hormoner kan selvfølgelig ikke kontrolleres opp imot placebo. Hva skulle det gitt av relevant informasjon ? At Levaxin virker bedre enn kalktabletter ? Og hvis slike forsøk skal gi nyttig informasjon kan det iallfall ikke være kortvarig.
    Hva synes du om å bli satt på kalktabletter et år istedenfor hormonene dine da Jon ?

Jeg tror ikke det er noen her som er fornærmet, det er et dårlig valgt ord vel ? Man blir ikke fornærmet når livet går til helvete Jon.
    Men man undrer seg jo selvfølgelig.
    Hvorfor blir ikke noe gjort - etter min mening er det med rette ! Vrangforestillinger om at Levaxinens monopol er det eneste salige er allerede infisert og befestet på den mest selvbestaltede måte man kan forestille seg.

Thalomidskandalen er et godt eksempel på at samtlige i Europa dreit seg ut, mens FDA var tidlig ute og forbød dette med det resultat at man ikke har disse forferdelige skadene i USA.

FDA har forøvrig ofte vært i strupen på produsenter av syntetisk thyroxin. Armour har også vært under lupen, men ble ikke pålagt slike restriksjoner som Legemiddelindustrien har fått på seg.
    Se nøje på Table 2 i denne artikel: The levothyroxine spectrum: Bioequivalence and cost considerations og se hvor mange gange Armour Thyroid blev tilbagekaldt i samme periode? Hele artiklen er læseværdig, særlig hvor holdbarhed, styrke-stabilitet og bioequivalence er omtalt, set i sammenligning med de kritikpunkter "man" ellers altid tillægger Thyroid-mediciner. (skulle artiklen forsvinde fra nettet, er der en kopi i bankboksen).

Ellers et par eksempler på "tilbagekaldelser" af syntetisk levothyroxine.

Flere forskellige brands af Levothyroxine tilbagekaldes hvert eneste år, rundt om i verden.

Og så lidt om bivirkninger: https://www.bad-drug.net/bad-drug/levothyroxine
    Sist endret av Admin; 18-01-20 kl 14:41 Begrunnelse: 'Døde' links erstattet
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Trenger litt hjelp ang. Armour??
    Av Nett i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 17
    Siste melding: 22-02-07, 11:03

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine