Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Tråd: NY bog: Få livet tilbage
Threaded View
-
10-08-13, 00:44 #10
Sv: NY bog: Få livet tilbage
Jeg har lige bestilt bogen. Jeg har ikke selv brug for den, da jeg som "selvbehandler" på syvende år, har allerede genvundet så meget helbred, som det overhovedet er muligt at genvinde efter 30 års Eltroxin-regime og skader.
Grunden til at jeg vil læse denne bog er at jeg har har hørt fra andre at denne bog angiveligt også tegner en eller anden form for et generelt baggrundsbillede af lavt stofskifte, hvor også jod og "naturlig" Thyroid indgår omtalt på en måde, der angiveligt skulle stemme overens med det, som også de skolemedicinske videnskaber mener om disse to "komponenter" af henholdsvis teorien om hvorfor lavt stofskifte overhovedet opstår, og hvordan (med hvad og hvorfor) lavt stofskifte overhovedet bør behandles med.
Jeg er også spændt på, om denne bog beskriver TSH-aspekt i diagnose og behandling af lavt stofskifte, som anvendt i dagens medicin udgør forskellen mellem overhovedet at være "kvalificeret" til en diagnose, endsige behandling, eller netop at måtte undvære både diagnosen og behandling.
Jeg kan dog allerede nu bebude, at jeg kan kun respektere denne (og enhver anden) bog såfremt den behandler jod, "naturlig" Thyroid samt TSH historisk-medicinsk korrekt og objektivt, og ikke blot gentager gængse skolemedicinske holdninger.
Det ved jeg når jeg har læst den.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Nielsigne tilbage, stresset men i live
Av Nielsigne i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 3Siste melding: 21-05-13, 11:39 -
Min rejse mod at få mit liv tilbage?!
Av Ceven i forumet DagbokerSvar: 0Siste melding: 31-03-11, 11:33 -
Tvunget tilbage på Levaxin?
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 0Siste melding: 02-11-09, 22:24 -
Velkommen tilbage Carro
Av Anisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 11-06-09, 12:41 -
Behandling, når man nu kun har den halve kirtel tilbage
Av Helle i forumet OperasjonssalenSvar: 1Siste melding: 07-04-09, 14:53

Svar med sitat

Bokmerker