Viser søkeresultater 1 til 9 av 9

Tråd: Ray Peat Diet

Threaded View

Medlem siden
    Jun 2013
    Sted
    Danmark
    Alder
    50
    Meldinger
    4

Standard Sv: Ray Peat

Hej all på dette forum. Jeg er Biokemiker og har også en Ph.d. i kemiteknik. Jeg vil forsøge at udbrede kendskabet til Ray peat's diæt, da jeg mener at han er en utrolig forsker, der formentlig er 100 år frem i tiden med hensyn til hans anbefalinger. Når Ray Peat kommer med kostråd, så er de underbygget med en dyp forståelse for kroppens biokemi og hvordan kost og hormoner spiller sammen. Da Ray Peat's diet er meget anderlede fra andre diæter og kostråd skal være meget åben for at høre noget nyt. Man kan besøge min hjemmeside og få mere at vide, her er der også et link til Ray Peat's side. Man kan også følge mig på Facebook. Jeg laver selv individuel kostvejledning i Ray Peat's diæt. Jeg vil gerne bidrage til dette forum med at komme med forklaringer på spørgsmål til diæten.

Hvis man er på medicin for lavt stofskifte og stadig synes, at man mangler energi - eller der er symptomer som ikke vil gå væk - så er Ray Peat's program værd at prøve. Jeg er selv på diæten og har levet sådan i ca. 10 år. Jeg håber forummet vil tage godt imod, den viden jeg formidler!
    Mvh Benedicte
    Sist endret av Admin; 07-08-13 kl 15:22 Begrunnelse: Link til egen klinik fjernet
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Lignende tråder

1. The Atkins Diet (Dokumentar)
    Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)
    Svar: 0
    Siste melding: 13-04-13, 22:39
  2. Den kjøttetende Diet & Din Thyroid
    Av Hassan i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 0
    Siste melding: 20-06-11, 11:58
  3. interessant om low oxalate diet
    Av nora i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 1
    Siste melding: 04-11-07, 12:47
  4. interessant om low oxalate diet
    Av nora i forumet Emner startet av Nora