Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Threaded View
-
07-08-13, 07:35 #20
Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer"
Det er planlagt!
Jeg har bestilt billetter og hotell til geocaching megaevent i Praha (langhelg) ... og jeg og mannen skal på weekend-dansetur på Hamar den ene helga - og ja, jeg skal cache i nærområdet også.
Jeg vetta pokker hvorfor han synes det er umulig å si ifra - han er da voksen og sier selv at han opplever det som "for mye" når det bikker 14dager, men men...
Nei, jeg satser på at det går. De er som sagt langt fra de verste, men det er som dere sier lengden på besøket som rett og slett sliter. (Når det gjelder legging og sånne ting, så mener jeg at folk som bor hos meg så lenge ikke har "krav" på at jeg sitter oppe med dem, så jeg legger meg når jeg er trøtt - og siden gjesterommet ligger rett ved kjøkkenet så blir det nok også ufrivillig vekking på dem når jeg drar på jobb, så den slår begge veier.
Og svigermor er fantastisk til å både sette på klesvask og lage mat - så alt er absolutt ikke bare svart - det er bare behovet mitt for privatliv og "mitt liv" som lider. Samt at jeg av og til blir utenfor siden svigerforeldrene mine ikke er så gode i engelsk/naturlig nok finner det lettere å kommunisere på morsmålet, som jeg bare kjenner 10-12 ord av. )
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Jeg fikk graves sykdom etter jeg fødte mitt første barn 2010
Av Iren85 i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 09-08-15, 16:04 -
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Milli i forumet Lavt stoffskifteSvar: 75Siste melding: 12-12-12, 18:45 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 611Siste melding: 15-08-10, 21:23 -
Jeg er nylig diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Rafael i forumet Lavt stoffskifteSvar: 48Siste melding: 05-12-07, 14:16