Sitat Opprinnelig skrevet av Pingvinen Vis post
Nå ble jeg nesten glad for at svigerforeldrene mine erklærte meg død i -95.
Jeg hadde rett og slett ikke takla besøk av dem i en måned. her snakker vi om ei som er utslitt etter et helgebesøk.....
Det er faktisk noe av det vanskeligste med forhold, dette med og forstå hverandre og respektere hverandres behov og grenser.
I mange år var jeg "snill pike", men er det noe livet har lært meg så er det at jeg må si fra, men i forhold er det likevel ikke lett.
Du får reise litt på ferie selv i perioden de er der for og få litt ro og fred rundt deg, eventuelt legge opp til mange geocoach-turer.
Det er planlagt! Jeg har bestilt billetter og hotell til geocaching megaevent i Praha (langhelg) ... og jeg og mannen skal på weekend-dansetur på Hamar den ene helga - og ja, jeg skal cache i nærområdet også.
Jeg vetta pokker hvorfor han synes det er umulig å si ifra - han er da voksen og sier selv at han opplever det som "for mye" når det bikker 14dager, men men...

Nei, jeg satser på at det går. De er som sagt langt fra de verste, men det er som dere sier lengden på besøket som rett og slett sliter. (Når det gjelder legging og sånne ting, så mener jeg at folk som bor hos meg så lenge ikke har "krav" på at jeg sitter oppe med dem, så jeg legger meg når jeg er trøtt - og siden gjesterommet ligger rett ved kjøkkenet så blir det nok også ufrivillig vekking på dem når jeg drar på jobb, så den slår begge veier. Og svigermor er fantastisk til å både sette på klesvask og lage mat - så alt er absolutt ikke bare svart - det er bare behovet mitt for privatliv og "mitt liv" som lider. Samt at jeg av og til blir utenfor siden svigerforeldrene mine ikke er så gode i engelsk/naturlig nok finner det lettere å kommunisere på morsmålet, som jeg bare kjenner 10-12 ord av. )