Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Hybrid View
-
16-07-13, 05:05 #1
Sv: Over- og underbehandling ..
Det overlader samfundet til... lægemiddelindustrien. Samfundet er blevet forført til at lade Lægemiddelindustrien "ofre sig" og "for alles bedste" at påtage sig både den dyre, omkostningstung opgave, at stå for mesterparten af medicinsk forskning via finansiering af forskningen på universiteterne, og ligeledes "ofrer" lægemiddelindustrien sig også så lægerne kan blive efteruddannet i det nyeste nye, som lægemiddelindustri-støttet medicinsk forskning når frem til - vel at mærke kun den forskning, som lægemiddelindustrien gider at betale for.
O.K. I stedet for blindt at stole på Karita Bekkemellem, lyt hellere til Ben Goldacre ved at klikke på dette link, som fører direkte til omtalen af bogen Bad Pharma: How Drug Companies Mislead Doctors and Harm Patients (Bad Pharma: om hvordan medicinalindustrien vildleder lægestanden og skader patienter). Ben Goldacre er læge, psykiater og journalist.
Ikke at jeg er enig med Goldacre om alt har har skrevet før... langt fra, men medicinalindustriens forsknings- og andet spind har han altså splittet til atomer.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Ikke stol på Googleoversettelsene!
Av Vigdis i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 21-12-12, 14:16 -
En fortelling om legene og om meg....
Av Lajla i forumet EndokrinologerSvar: 14Siste melding: 26-05-12, 17:46 -
Kliniske tegn bedre enn blodprøver. Stol på dere selv - og termometeret...
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-09-08, 21:55 -
Legene har endelig funnet noe!
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 7Siste melding: 17-01-07, 11:02

Svar med sitat

Bokmerker