Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
12-05-13, 00:19 #7
Sv: Jeg er mor til ei jente på snart 12 år. Hjelp!
Oprindeligt var overskriften på denne tråd: "Hjelp!"
Hvilken "undergraving"? Hvilke "anbefalinger"? Så vidt jeg kan se, har du kun fået henvisninger til at læse om enkelte aspekter af behandling, som din datter kommer ud for, for at du som mor kan være på forkant med alt det, som generelt vil ske med din datter, og netop kan give dig mulighed for at hjælpe når hun får brug for det. Ingen prøver at tale dig fra at fortsætte med at stole på læger. Nogle her har fantastiske læger, så hvorfor ikke din datter? Men hvad hvis hun kommer ud for en læge der ikke er "fantastisk"? Dem er, trods alt, flest af. Hvad med, hvis "en pille om dagen" alligevel ikke virker? Nogle virker den for, andre virker den ikke for. Ville du ikke foretrække at være forberedt på at det kan ske i løbet af de næste mange år?
Det haster virkelig med at du får styr på din egen usikkerhed og din egen frygt, så du i det naturlige stræben efter selv at finde ro - ikke kommer til at sætte dette over over hensynet til din datters bedste.
Hyperthyroide Beate har skrevet her i 2008: "Har aldrig hatt sansen for å svartmale verden - men å ta de store valgene i livet bassert på kunnskap og innsikt for hva en går til - det har jeg sansen for....... Leve farlig får de gjøre de som har sansen for sånt."
God bedring med din datter.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Trenger litt hjelp her...ang jente på 8 år...lavt stoffskifte?
Av Bønna i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 24Siste melding: 17-03-14, 19:58 -
HJELP! Hypothyreose. Nå klarer jeg snart ikke mer....
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 186Siste melding: 25-07-09, 17:43 -
HJELP! Hypothyreose. Nå klarer jeg snart ikke mer....
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 74Siste melding: 08-02-09, 13:04

Bokmerker