Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Tråd: NY bog: Få livet tilbage
Threaded View
-
08-07-13, 19:50 #9
Sv: NY bog: Få livet tilbage
Hei igjen Helle
Bra at boken din skaper interesse - gratulerer så mye.
Jeg har vært og lest inne på de to siste linkene du har lagt inn - både igår og idag;
men jeg kan klarer ikke og se at de har noen direkte relevans til hva jeg spurte deg om..
Kanskje du - eller noen andre - kan prøve og forklare sammenhengen?
Dvs at jodberiket salt " ... øger .. forekomsten af lavt stofskifte i befolkningen, der skyldes Hashimotos."
vs
"Predictors of Change in Serum TSH after Iodine Fortification" + "An Increased Incidence of Overt Hypothyroidism after Iodine Fortification"
Den førstnevnte studien har såvidt jeg kan lese bare målt endring i TSH.. - og TSH endrer seg jo av så mangt (f.eks røyking, tid på døgnet..)
"Overt hypotyrodism" er jeg litt usikker på hva er, men er ganske sikker på at det ikke er synonymt med Hashimoto.
pssst: kanskje tråden bør splittes? siden denne tråden er ment og handle om "NY bog..."
Mitt spørsmål er om jod og er hentet fra nettstedet Helle oppga helt i begynnelsen av innlegg #1Sist endret av Kevlin; 08-07-13 kl 20:31
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Nielsigne tilbage, stresset men i live
Av Nielsigne i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 3Siste melding: 21-05-13, 11:39 -
Min rejse mod at få mit liv tilbage?!
Av Ceven i forumet DagbokerSvar: 0Siste melding: 31-03-11, 11:33 -
Tvunget tilbage på Levaxin?
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 0Siste melding: 02-11-09, 22:24 -
Velkommen tilbage Carro
Av Anisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 11-06-09, 12:41 -
Behandling, når man nu kun har den halve kirtel tilbage
Av Helle i forumet OperasjonssalenSvar: 1Siste melding: 07-04-09, 14:53

Svar med sitat

Bokmerker