Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
05-07-13, 19:11 #1
Ny studie om subklinisk hypotyreose
Ny studie om hypotyreose som er såkalt borderline, subklinisk og latent på norsk http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23824418
De har gått gjennom masse forskning om subklinisk hypotyreose og sammenliknet data.These data suggest, by extrapolation, that carefully monitored treatment of even modest elevations of TSH may have substantial health benefits. Appropriately powered large-scale clinical trials analyzing the risks vs benefits of treating subclinical thyroid disease are required to determine whether these benefits can be achieved with levothyroxine therapy.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
05-07-13, 23:28 #2
Sv: Ny studie om subklinisk hypotyreose
Og som så mye annen forskning, konkluderer med at det må mere forskning til, og da selvsagt med bruk av levaxin
Lignende tråder
-
Studie til høsten...
Av Huldrena i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 04-02-12, 00:09 -
Subklinisk hypotyreose eller flåttbit?
Av Erling i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 19Siste melding: 15-01-10, 21:20 -
Hjelp til nybegynner? Subklinisk hypotyreose
Av Lillepia i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 10Siste melding: 04-08-09, 11:13 -
Subklinisk hypotyreose - behandling
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 0Siste melding: 12-09-08, 17:53 -
Kan jeg ha subklinisk hypotyreose?
Av lemurpiken i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 04-06-08, 12:19
Svar med sitat
Bokmerker