Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
05-07-13, 20:06 #12
Sv: Trening med lavt stoffskifte - hjelp, hva skjer med meg?
Takk!
Burde vel ta det at jeg ikke lenger har vondt i halsen som et tegn på at jeg har gjort noe riktig nå, men denne utmattelsen og trøttheten bekymrer meg veldig...
Lurer på om jeg skal gå opp til den opprinnelige Levaxin-dosen igjen, som jeg gikk ned fra for ca 3 uker siden da jeg fikk de første overdosesymptomene.
B12 og jern er bra hos meg, dette er testet. D3 vet jeg ikke, men jeg skriver det på listen jeg skal ha med til legen. Han er dessverre ikke tilbake før om en måned, men siden han kjenner meg og er endokrinolog, VIL jeg til ham. Jeg tar Vitamineral hver morgen, det burde dekke det grunnleggende vitaminbehovet, om ikke annet.
Thyroid: Mener du Armour, Vigdis? Dette fikk jeg ham til å bestille til meg under tvil for noen legetimer siden, så jeg kan faktisk gå på apoteket og hente det ut om jeg vil
Men jeg er usikker på om jeg skal begynne med noe "nytt" før jeg har snakket med ham nå. Kanskje jeg heller skal bruke den kommende måneden på å slappe heeeelt av...
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, trening og overvekt
Av pink_sweetie i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 20-03-14, 10:48 -
lavt stoffskifte og unaturlig kjapt opp i puls ved trening!
Av Kristin i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 20-02-13, 19:49 -
Lavt stoffskifte og trening
Av marianneo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 25-02-11, 17:37 -
Lavt stoffskifte, hjertebank, svimmelhet og trening
Av Veronica1991 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 15-03-09, 08:57 -
Høyt eller lavt stoffskifte?? Hva skjer?
Av Stratos i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 14-01-07, 22:34

Svar med sitat
Bokmerker