Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
30-06-13, 10:28 #13
Sv: Giftig læge: Birte Nygaard fra Herlev Hospital
SKANDALEI marts sagde overlæge på Herlev Hospitals endokrinologiske afdeling og formand for stofskiftehormonlægerne, Dansk Thyreoidea Selskab, Birte Nygaard således:
- Ingen ved præcist, hvad der skete. Nogen havde uforklarlige symptomer, men for den største gruppes vedkommende, har det været noget andet end medicinen, sagde Birte Nygaard i foråret.
Den konklusion gælder stadig.
Skandalen har betydet, at der nu er et andet alternativ til Eltroxin på apoteket.
VIDEOEN SIER ABSOLUTT INGENTING !!
Birte Nygaard har jo bukta og begge endene - for hvem i all verden skal pasienter stole på med en uvitende Endokrinolog som leder legenes undervisning om stoffskiftesykdommer ?
Jeg lure på om hun har hørt om George R. Murray som oppfant en effektiv behandlingen mot hypothyreose - ingen ting syntetisk i 1891 - kun skjoldkjertelekstrakt fra sau, storfe, geit eller gris injisert i pasienten med langt fremskredet hypothyreose!
Dr. George R. Murray visste hva han gjorde og fikk pasientene friske, mens Birte Nygaard er farlig for BÅDE legene OG pasientene
Sist endret av Elbeth; 30-06-13 kl 11:04 Begrunnelse: Skriveleif
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
ME-patient tvangsindlægges på psykiatrisk hospital
Av Anisa i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 12Siste melding: 31-10-13, 21:04 -
Advarsel mod Endokrinologisk Afsnit på Hillerød Hospital
Av Admin i forumet AdvarslerSvar: 1Siste melding: 14-01-12, 12:35

Svar med sitat

Bokmerker