Hejsan Anne Ma

Vi fattar vad du menar. Men i stället för att välja att vara fair för alla parter, väljer forumet ta parti för den stora majoriteten av de sjuka, som på grund av TSH, antingen under-behandlas eller nekas behandling, även vid denna klinik som praktiserar TSH-regimen som nästan alla offentliga kliniker. Det handlar inte om den här läkaren, men hur denna läkare påverkar paradigmen denna klinik använder för att behandla sjuka som lider av hypotyreos. Så det kan mycket väl vara så att denna klinik är skicklig på att behandla allergi eller matintolerans, men dessa hälsoproblem är inte syftet med forumet. Forumet vill inte främja en klinik som kallar sig holistisk, och ändå följer TSH vid behandling av patienter.

Sitat Opprinnelig skrevet av Anne Ma Vis post
Det vil jo alltid være forskjellige meninger om hva som er rett og riktig medisinering. Det jeg selv har sett i løpet av årene er at det som ikke fungerer for meg, fungerer veldig bra på andre. Selv bruker jeg Erfa, men kjenner på nært hold mennesker som bare bruker Levaxin og lever normale gode liv. Selv gikk jeg på kombi en lang stund før jeg helt gikk over til Erfa. Men med min erfaring ser jeg at det ville være feil å ikke være åpen for at vi mennesker og kroppene våre er forskjellige og trenger forskjellig.
Det är sant. Men det är inte Levaxin som produceras av denna sköldkörteln, som vi föds med. På denna punkt är vi alla 100% lika.