Viser søkeresultater 1 til 10 av 62
Threaded View
-
14-06-13, 09:15 #22
Sv: Binyrene. Forhøyete kryptopyrroler, og "under- og overmethylation"
Hei
Jeg er også bla. lav på histamin og ut fra min tilsvarende prøve bruker jeg. DMAE, Niacin, B12, folat og zink. Jeg merker svak uro nå som jeg måtte vente så lenge på Niacin fra iherb. Så for mer fungerer disse B vitaminer. Jeg hadde en uro i "indre organer" som ikke var koblet til tanken. Den uroen er borte når jeg nu bruker B12(overdosert) og niacin. Disse to gjorde mest utslag. B vitaminer blir jo ikke værende i kroppen, så det å finne riktig tror jeg er løsningen. Jeg hadde aldri trodd at overdosering og riktig dosering av noen B vitaminer skulle gjøre noe med det stresset som jeg følte satt i indre organger. Men jeg fikk heldigvis ikke rett. Det gjorde DS.
Lykke til videre
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Forelesning om binyrene (Youtube)
Av Mod i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 27-02-11, 18:44 -
Julestresset og binyrene
Av Rufus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-12-10, 17:07 -
Wilsons kostsirkel (binyrene)
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 8Siste melding: 03-01-10, 12:15 -
Hypothyreose eller binyrene?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13

Svar med sitat

Bokmerker