Hej Helle99

Jeg vil læne mig op ad hvad Nielsigne har skrevet i ovenstående indlæg(håber at det er ok Nielsigne

)
Jeg har fået Thyroid fra Glostrup apotek - nåede aldrig op i den rigtige dosis men følte at de var svage i styrke. I november eller december, jeg husker det ikke precist, skulle jeg hente en ny portion Thyroid på apoteket, men de havde ikke kunne skaffe det og havde istedet fået Armour !
Jeg har talt med min endokrinolog og fortalte ham at jeg ikke kunne leve med usikkerheden om Glostrup kunne levere min medecin eller ej, så vi aftalte at jeg kunne få en recept på Erfa

Recepten har jeg nu sendt til et apotek i Tyskland og jeg går nu og venter - så det kan lade sig gøre at udskrive en recept på Erfa
1. december 2010 startede jeg på Eltroxin og troede at det var det og at alt ville fungere efterfølgende....nu er jeg på mit 5. slags stofskiftemedicin og håber snart at Erfa kommer - det vil så blive det 6. og forhåbentlig det sidste for jeg syntes efterhånden at jeg er rundtosset og bliver ved med at befinde mig i en gråzone hvor jeg ikke kan fungere.... Oven i det hele har jeg mistet mit arbejde efter en lang sygemelding

MEN nu skal det ikke dreje sig om mig, men om dig Helle99

Det jeg prøver at sige er bare at du skal holde fast på din ret og du skal være dig selv nærmest - drop flinkeskolen for med den når du ingen vegne

Der er for lægen ingen problemer forbundet med at udskrive en recept på Erfa.
Glæder mig til at læse hvordan det er gået
Kærlig hilsen
Cirkeline

Bokmerker