Buskhult har en pointe her, der er værd at forfølge, synes jeg:
Sitat Opprinnelig skrevet av Buskhult Vis post
Jeg bruger udelukkende Thyroid fra Glostrup Apotek og har det meget fint med det. Jeg startede i sin tid med Eltroxin, som jeg havde god - men ikke optimal - effekt af. Skiftede så over til Thyroid S, som jeg importerede fra Thailand - men jeg var usikker på metoden (og indholdet i tabletterne) - og skiftede så til Thyroid fra Glostrup. Der er ingen danske læger, der reelt kan have noget imod at udskrive en recept på dette - da apoteket fremstiller det med Sundhedsstyrelsens godkendelse.
Det er da et rigtig godt argument, at vi faktisk har et apotek, der laver det, og det er godkendt ...
..... men mht hvilke konkrete læger, der skriver det ud, er vi endnu ikke kommet så langt, at vi offentliggør dem. Du må prøve dig frem, desværre. Prøv evt. til at begynde med at finde en alternativt tænkende læge. I sidste ende kan det sagtens være, du finder et fornuftigt menneske i offentligt regi, der vil hjælpe dig. Jeg fandt selv sådan en, og jeg tror, de er blevet flere efter Eltroxin-skandalen. Jeg hører, der nu er thyroid på lager i Glostrup og at ventetiden på Erfa er svundet ind til det halve, så man nu kun skal vente to-tre uger på at medicinen kommer til Danmark

Prøv i øvrigt at læse lidt rundt omkring på forummet om dette Bl.a. i tråden med citatet fra Buskhult.

Nielsigne