Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
24-05-13, 13:00 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Tak ikke mig, Vigdis.
Tak hellere Jill Van Eps fra Florida. Det er hende og hendes "amatør-hjemmeside" om jod (Sharing Information on Iodine Deficiency from Hair Loss to Skin Conditions), der har fået mig dengang for længe siden, til at søge alternative til jodofobien, oplysninger om jod og dens betydning for helbredet generelt. Det viste sig (og fortsat viser sig) at alverdens medicinske databaser er spækket med forskning i jod, hvis konklusioner går direkte imod jodofobien og jodofober. For at have opdaget det, kan jeg takke Jill Van Eps's webside for!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker