Glostrup Apotek har nu ligefrem et lager af thyorid Så man behøver ikke bestille i helt vildt god tid længere for at få det. (Gælder kun det her fra Glostrup.) Jeg synes, det er et vældig stort fremskridt - men omvendt betyder det jo, at hvis der ikke fortsat er gang i biksen og tilstrækkeligt mange patienter, der bestiller det, så lukker produktionen ... Har jeg lige lyst til at sige.
Eltroxin-skandalen hagjorde en masse stofskiftepatienter meget uartige, idet vores øjne er blevet åbne for, at vi ikke nødvendigvis skal finde os i, at der "nu en gang kun findes" to slags stofskiftemedicin at få - og den er "altid syntetisk". Så mon ikke, der vil være gang i den glostrupske butik fremover ... jeg håber det. Der er tilskud at få, har jeg hørt ude i byen

Og så har Glostrup Apotek i øvrigt sat deres naturlige stofskiftehormon ind som emne på deres hjemmeside. Godt nok i forbindelse med deres brevkasse, men alligevel. Der er da noget, der går fremad

http://www.glostrup-apotek.dk/2236.html?&tx_mmforum_pi1[action]=list_post&tx_mmforum_pi1[tid]=15

Nielsigne